Caroline

Torsdag

Publicerad 2012-12-06 15:25:00 i

Nu har jag ingen före och efterbild men ni får en bild på nya möbleringen, det har blivit så mycket trivsammare, jag har köpt en pläd som jag lagt i fotöljen och en sitt/fotpall klädd i samma päls o färg som pläden.
 
 
Det gick jätte lätt att tvätta nu, jag drog min tunga IKEA kasse i snön vägen till tvättstugan, den gled utomordentligt bra! ;-)
 
Vi här i närmaste området slåss om parkeringsgaraget nu när det snöar, det gäller att vara först till kvarn! Men det är jätte skönt när man slipper sopa av hela bilden från snö tidigt på morgonen. :-)
 
Men snart slipper vi slåss om parkeringar o tvätttider, längtar så efter att få flytta in i nya huset!! :-D

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-12-06 21:28:33

Ja, tänk vad skönt med en egen tvättmaskin och ett eget garage :) Kram mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela