Caroline

Fredag

Publicerad 2012-11-16 16:11:00 i

 
..the king <3
 

Jag fick jobbet i Röntgen-arkivet på Näl! Så nu har jag varit där i en vecka och alla är verkligen jätte snälla. :-) under veckan har jag dragits med någon förkylning som inte riktigt vill bryta ut, den kryper smygande fram.. Typiskt! Men ikväll ska jag och Karzan hem till mamma och Thomas på lite kalas för att Thomas fyllde år i onsdags, och imorgon ska Evelina, mamma, jag och kanske också mormor baka pepparkakor och mysa under dagen, längtar! :-D
 
KRAM <3
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Bertil

Publicerad 2012-11-16 16:33:58

O vilken snygg tjej, passar bra i den frisyren... kram /Bertil

Postat av: Sara

Publicerad 2012-11-20 20:26:50

Skitsnyggt!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela