Caroline

Snygg frisyr på NÄL ?

Publicerad 2012-11-06 13:32:37 i

Det är alltid lika nervöst att gå och klippa sig tycker jag. Jag vill toppa mig men brukar tycka att dom stjäl mer hår än vad jag önskat. ;-) Tänkte iallafall våga mig på att klippa lugg, brukar väll ioförsig alltid ha snedlugg, men varför inte testa nått lite nytt? Har en period då jag inte har kontroll över håret överhuvudtaget så det är väll inte så klipskt av mig att kapa av till lugg, men jag ska nog få bukt med det till slut!
 
 
På torsdag ska jag på jobbintervju (en anledning att jag besöker frisören för att inte lika mycket se ut som en tattare i håret) på NÄL  och jag hoppas verkligen jag får jobbet! Just nu ser det ganska ljust ut. :-)
 
Även om jag knappast ser ut som Tyra Banks i eftermiddag hoppas jag ändå att frisyren kan bli snarlik om än något lite längre i topparna...

Kommentarer

Postat av: Bertil

Publicerad 2012-11-07 12:15:44

Hej! Får vi se din nya frisyr, är nyfiken... /bertil

Postat av: caroline

Publicerad 2012-11-08 15:58:12

hej! ja då, det lovar jag :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela