Caroline

höst

Publicerad 2012-09-10 21:29:51 i

Torsdagsträningen var det trögt att komma iväg på, men begav mig och det gick faktiskt över förväntan. Vi hade ganska hård träning med mycket springa och motagnings- och passnings övningar. Vi spelade även en stund på liten plan med mycket rörelse och tränade på ett (försök) till ett tillslag. Ett tag blev jag lite förbannad (på mig själv) och gick i närkamp och tog bollen och lyckades skicka en fin passning över plan till min lagkamrat, som sedan slog den tillbaka och jag kunde lägga i full växel och sedan några meter från mål - lägga in en rullande bredsida i det lilla målet. Kändes bra! Det sista skulle vi springa över hela planen (mål till mål) med full styrka plus att ha bollen nära fötterna, men jag vill gärna sparka iväg den för långt framför mig. Klarade dock bara 2 spurtar över planen, men var nöjd över det eftersom vi hade en ganska hård träning överlag.
 
Ridningen gick super i fredags! Red på fina trotjänaren Missa igen. :-) Längtar redan tills nästa fredag!
 
Hösten är här nu, löven faller från träden och det är kalla vindar. Jag har gått och väntat hela sommaren på att hettan ska slå till.. men det gjorde den aldrig. "Men hja e´nt bitter", det är faktiskt väldigt mysigt med hösten när man med gott samvete kan tända ljus och med en filt gotta ner sig i soffan framför tvn. Det var i slutet av maj vi fick en vecka med riktig sommarvärme och tursamt hade vi inbokad resa till Danmark då och hade en underbart härlig vecka! Tänkte bjuda på bilder från sommaren 2012!
 
Danmark :)



Och här är bilder från Midsommar då vi var ute hos Pappa och Maggan :)



och vi har fiskat en hel del..



Gaddesanna




Liseberg
































 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela