Caroline

nystart!

Publicerad 2012-09-02 01:11:40 i


Det var ett tag sedan jag syntes här, men nu saknar jag lite det där att blogga igen. jag har börjat spela fotboll igen i sjuntorp/upphärad damlag, det är underbart, hur kul som helst. det är hård träning 2 gånger i veckan och allt eftersom konditionen blir bättre kommer det bli ännu roligare. 
på fredagar har jag börjat rida på NÄRK och igår var det första gången jag satt upp i sadeln på riktigt på mycket länge. var jätte pirrig innan och jag förstår nu att det är på hästryggen jag mår bra. jag lever upp och det fyller mig med energi, blir så lycklig. det är en trygghet att umgås med hästar. 
nu blev jag sugen på att skaffa en häst också..och det är ju faktiskt inte försent att ta upp drömmen att träna och tävla.. ;)
p.s.det är första gången jag testar att blogga från mobilen och det är lite klurigt... hoppas att det fungerar. ;p d.s.
 
ovan: jag på Missa. Nedan: Bella i sitt regntäcke.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela